ServisPro

Teknik servis hizmeti veren firmaların süreçlerini online yönetebilmelerini sağlayan çözümdür.

Müşteri memnuniyetinizi artırır

Sağladığı otomasyon sayesinde kusursuz işleyen bir teknik servis operasyonu ile müşteri memnuniyetinizi artırır.

Yatırım gerektirmez

Online olarak web ve mobil erişim sağlayan yapı ile yatırım yapmadan hemen kullanmaya başlama imkanı sunar.

Karlılığınızı artırır

Servis gelirlerinizi ve verimliliğinizi artırır, giderlerinizi düşürür.

Entegre çalışır

Ticari sistem, kargo ve SMS sistemleri ile entegre çalışır.

ServisPro ne yapar

Tüm hizmet birimlerinin dijital olarak merkezi yönetimini yapar.
Gelir-Gider, müşteri memnuniyeti ve verimliliğinizi anlık izlemenizi sağlar.

Detaylı bilgi

Modüller / Fonksiyonlar

Süreçlerinizi, ERP uygulamanız ile uyumlu hale getirerek en yüksek performansı almanızı sağlıyoruz.

Servis Kaydı

Servis kaydı oluşturur, servis formu ve barkod etiketi yazdırır.

Garanti Yönetimi

Ürünün garanti süresini ve servis işleminde kullanılan parçaların garanti durumunu takip eder.

Yedek Parça Yönetimi

Yedek parça taleplerini depoya iletir, servisin durumunu yedek parça durumuna göre otomatik değiştirir.

İade Yönetimi

Pazaryeri ve mağaza satışlarını ayrı takip eder, iade işlemini satış kanalına göre farklı sonuçlandırır.

Satış

Servisten yapılan satışların fatura ve tahsilat işlemlerini yapar.

Depo Yönetimi

Ücretli ve ücretsiz yedek parça takibini yapar, kritik stok, azami stok uyarılarını otomatik gönderir.

Onay Yönetimi

Kritik stok onayı, ücretsiz parça kullanımı onayı gibi işlemleri yönetici kontrolünde yapmanızı sağlar.

Logo ERP Entegrasyonu

Logo ürünleri tam entegre çalışır.

Kargo Entegrasyonu

Kargo firmaları ile entegre çalışır.

Detay Özellikler

Logo ile tam entegre, bulutta veya kendi sunucunuz üzerinde çalışabilen, web ve mobil uygulama.

Parçalı İade

Ürünü parçalayarak seçilen parçaları iade almanızı sağlar.

Hızlı Üretim

Tanımlı reçeteye göre veya anlık olarak parçaları seçerek üretim yapar.

Otomatik İş Emri Dağılımı

Teknisyenlerin yoğunluğunu işlem zorluğu, işlem türü ve ürün gruplarına göre gerçek zamanlı ve otomatik olarak senkronize eder.

SMS ve Eposta Bilgilendirme

Servis kaydı, teslimat ve servis durum değişimlerinde tanımlanan bilgilendirmeleri otomatik yapar.

Kronik Sorun Takibi

Ürüne tanımlanmış kronik sorun varsa servis kaydı içinde uyarı verir ve isternirse kronik sorun çözümünü zorunlu yapabilir.

Rezerve

Yedek parça rezerve

Servis Geçmişi

Müşteri ve ürün bazında servis geçmişi takibi

Servis Durumları

Servis durumları tanımları ve yetkilendirmesini yapar.

Arıza Çözümleri

Ürüne özel veya genel arıza çözümleri tanımlamanızı ve bu bilgiye servis kaydı içinden erişmenizi sağlar.

Son Test

Onarım işlemi biten ürünün son test sonuçlarını takip etmenizi sağlar ve test sonucuna göre teslimata gönderir.

Ürün Kontrolleri

Ürün kayıt aşamasında, ürün grubu bazında tanımlanan kontrollerin yapılmasını sağlar.

Ön Kayıt

Servise gelecek müşteri ve ürün için ön kayıt açarak, servis kaydı yaratıldığında uyarı gönderilmesini sağlar.

Yeni Ürün ve Müşteri

Servis kaydı sırasında yeni ürün ve müşteri ekleme

Dosya Yükleme

Servisle ilgili dosya ve dökümanları yüklemenizi ve takip etmenizi sağlar.

Kritik Stok Onayı

Stoğu tanımlanan kritik seviye altına düşen parçaların kullanımını yönetici onayına bağlamanızı sağlar.

Online Sorgulama

Müşterilerin servis durumunu online sorgulamasını sağlar.