Tüm hizmet birimlerinin dijital olarak merkezi yönetimini yapar.
Gelir-Gider, müşteri memnuniyeti ve verimliliğinizi anlık izlemenizi sağlar.
Servis kaydı oluşturur, servis formu ve barkod etiketi yazdırır.
Ürünün garanti süresini ve servis işleminde kullanılan parçaların garanti durumunu takip eder.
Yedek parça taleplerini depoya iletir, servisin durumunu yedek parça durumuna göre otomatik değiştirir.
Pazaryeri ve mağaza satışlarını ayrı takip eder, iade işlemini satış kanalına göre farklı sonuçlandırır.
Servisten yapılan satışların fatura ve tahsilat işlemlerini yapar.
Ücretli ve ücretsiz yedek parça takibini yapar, kritik stok, azami stok uyarılarını otomatik gönderir.
Kritik stok onayı, ücretsiz parça kullanımı onayı gibi işlemleri yönetici kontrolünde yapmanızı sağlar.
Logo ürünleri tam entegre çalışır.
Kargo firmaları ile entegre çalışır.
Logo ile tam entegre, bulutta veya kendi sunucunuz üzerinde çalışabilen, web ve mobil uygulama.